Analoge Fleischmannbaan 315x122 H0

denobis
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 nov 2021, 17:06
Locatie: Maarssen

Bericht door denobis »

Ik ken Bart persoonlijk zeer correct en heeft er ook goede kijk op.
Baan van Nergenshuizen naar spoorweg museum.
Dinamo ,iTrain, Roco, Rivarossi, Lima, Liliput, Piko, Fleischmann , Eigenbouw , Pbmodels.

Groeten Hans

c-rails
Berichten: 171
Lid geworden op: 26 dec 2022, 18:17
Locatie: Noord

Bericht door c-rails »

Ton, dit is even een test voor het plaatsen van .any-bestanden. Heb even jouw kopie (door mij aangepast) als slachtoffer genomen.
Bijlagen
Separated_hillbillies_305x122 - kopie.any
(516.49 KiB) 19 keer gedownload
Met vriendelijke groet,

Cor

Gebruikersavatar
TonK
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 aug 2021, 09:55

Bericht door TonK »

@Cor:
Dat werkt dus! Heb je iets laten veranderen? Of heb ik iets fout gedaan bij mijn poging?
Groet,
Ton


Stoom, altijd stoom :D

c-rails
Berichten: 171
Lid geworden op: 26 dec 2022, 18:17
Locatie: Noord

Bericht door c-rails »

Goedendag Ton,

Ik heb een bericht gestuurd naar Martin Domburg, de beheerder van het forum, met het verzoek om het plaatsen van een .any toe te staan. Hij heeft dit goedgekeurd en degene, die de ICT van het forum doet, heeft het aangepast.
Als je nu klikt op 'Bijlagen' en vervolgens op 'Bestanden toevoegen', dan zie je nu ook in de door jou gekozen map de .any-bestanden staan. Klik je op het vak 'Alle ondersteunde typen', dan zie welke bestands-extenties er allemaal geplaatst kunnen worden op het forum.
Dus je hebt niets fout gedaan, alleen het op dat moment 'onmogelijke' gevraagd. :D
Met vriendelijke groet,

Cor

Gebruikersavatar
TonK
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 aug 2021, 09:55

Bericht door TonK »

Ik zie trouwens dat je een helling van 6,7 % hebt dat is wel heel enthousiast (3 % is al stevig ).
Reactie voor Denobis: de helling van 6,7 % is een straat helling, in heuvelachtig gebied is dat geen uitzondering. (Haha ik heb me rot gezocht in AnyRail waar je die 6,7 procent had gevonden, maar dat is dus een hellende straat.)

Toch bedankt voor je scherpe blik, Hans!
Groet,
Ton


Stoom, altijd stoom :D

Plaats reactie

Terug naar “Baanplannen”