Piko RTS 40506

Ton Machielsen
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 aug 2021, 11:43

Piko RTS 40506

Bericht door Ton Machielsen »

Hallo,leden

wie heeft ervaringen met het rijden van de BR221 van Piko in de uitvoering van RTS nr.40506 uitloop model,en met de inbouw van de decorder van Piko 46502 PSD XP next18.

Gr,Ton

Marksintpancras
Site Admin
Berichten: 461
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:38

Bericht door Marksintpancras »

Beste Ton,

Wat wil jij weten???
Met vriendelijke groet, Mark

Ton Machielsen
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 aug 2021, 11:43

Bericht door Ton Machielsen »

Marksintpancras schreef: 11 feb 2022, 18:04 Beste Ton,

Wat wil jij weten???
Ik wil weten of de lok goed rijdt,en of ik een Piko decorder laat inbouwen of een ESU decorder

en waar kan ik deze RTS lok uitvoering mee laten rijden, geen RailPro ballast wagens,ik zag van Lemke mooie schotterwagens, maar die zijn allleen te koop als een set met loc van Lemke

Advies altijd welkom

Gr,Ton

Marksintpancras
Site Admin
Berichten: 461
Lid geworden op: 01 aug 2021, 21:38

Bericht door Marksintpancras »

Beste Ton,

De lok rijdt gewoon goed.
Qua decoder: Piko rijdt goed op zijn eigen Piko next 18, Uhlenbrock Next18 en D&H next18. Zimo next 18 kan ook.

De Esu next18 lopi5 vindt ik slechter dan de lopi4. Ik ben geheel afgestapt van Esu decoders in te bouwen omdat de huidige generaties decoders voor n spoor veel kinderziektes heeft en de de alternatieven gewoon goed zijn.

De RST lok rijdt railbouw treinen voor Swietelsky in Duitsland, tevens zijn in te huren voor normale goederen treinen te rijden. Ik weet van de RTS 221 dat deze ook een periode wat staaltreinen heeft gereden in de regio Brandenburg.

Afbeelding
Met vriendelijke groet, Mark

Ton Machielsen
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 aug 2021, 11:43

Bericht door Ton Machielsen »

Marksintpancras schreef: 12 feb 2022, 10:57 Beste Ton,

De lok rijdt gewoon goed.
Qua decoder: Piko rijdt goed op zijn eigen Piko next 18, Uhlenbrock Next18 en D&H next18. Zimo next 18 kan ook.

De Esu next18 lopi5 vindt ik slechter dan de lopi4. Ik ben geheel afgestapt van Esu decoders in te bouwen omdat de huidige generaties decoders voor n spoor veel kinderziektes heeft en de de alternatieven gewoon goed zijn.

De RST lok rijdt railbouw treinen voor Swietelsky in Duitsland, tevens zijn in te huren voor normale goederen treinen te rijden. Ik weet van de RTS 221 dat deze ook een periode wat staaltreinen heeft gereden in de regio Brandenburg.

Afbeelding

Oke,ik zal uw advies en zal de eigen piko decorder voor deze lok de 46502 PSD XP 5.1 next 18 laten inbouwen.
Ja,en de samenstelling zal ik mijn ogen open houden,trouwens mooie foto

Bedankt voor je info.
Gr,Ton

Plaats reactie

Terug naar “Materiaal bespreking”