Dan vermoed ik dat je toch wat fout doet, op Schellenbach zitten enorm veel relais geschakelde blokken en wisselstraten. Werkt al jaren echt goed hoor.Ruud Muste schreef:Mijn ervaringen met relais en TM44 zijn niet zo bijzonder goed, heb er een aantal toegepast en laten schakelen door iTrain, waarna aansluitende blokken niet werden bekrachtigd, ook gebeurde het erg vaak dat een melder in een opstelspoor wat werd bediend door relais vaak zichzelf meldt zonder dat er een loc in de buurt was, gevolg is dat iTrain de boel stopt. Ik heb op 1 na alle sporen vervangen door TM44. In het enige blok dat nog wordt bestuurd door een relais, bestuur ik het relais m.b.v. een actie vanuit iTrain.
Dit blok wordt weinig gebruikt, dus als het de fout ingaat heeft dit geen grote gevolgen.
Ik rij overigens H0M ( Bemo)
Groet Ruud.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk