De Grote Kleine Treinen Competitie

Wanneer is er wat te zien op TV
Panzer-Shop.nl
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 aug 2021, 22:30

Bericht door Panzer-Shop.nl »

Nou… Tot zover de finale. Ik moet zeggen dat ik het nu toch wel flink oneens ben met de jury, ik zie niet hoe oranje de betere baan had…

Desalniettemin prachtige banen van beide teams! @DTS, prachtig werk en super creatief in de laatste baan!!

Kevin
Laatst gewijzigd door Panzer-Shop.nl op 18 nov 2021, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Chernobyl
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2021, 09:23

Bericht door Chernobyl »

Zonde man.
Toch gefeliciteerd met de 2e plek.

Groet
Rodie

Ronaldp
Berichten: 39
Lid geworden op: 02 aug 2021, 08:36

Bericht door Ronaldp »

Niet slecht.

Ruim 1,36 miljoen kijkers voor finale Grote Kleine Treinencompetitie https://www.nu.nl/media/6168431/ruim-13 ... titie.html (via @NUnl)

Mvg ronald

GND
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 aug 2021, 15:34

Bericht door GND »

Ellen en alle andere roze teamleden,

Jullie kunnen trots zijn. Je hebt niet de eerste plaats gehaald, maar de 2e plaats is ook heel mooi.

En dan de jury, daar verschillen de meningen over. Als tv kijker zien we niet alles. Maar toch..., ze hadden commentaar op jullie lok op de maan, maar met het thema "Hollands Glorie" hadden zowel jullie, net zoals het oranje Team, een NS lok, waar het blauwe team op de eettafel geen NS lok had. De treinbaan zelf op de eettafel was in feite slechts een soort van cirkel, maar het blauwe team won wel. Het ontwerp was schitterend, maar ik miste wel de Hollandse Glorie. Ik wil hier niet het blauwe team afvallen, want de blauwe, de oranje en het roze team, wat een mooie banen werden er opgeleverd.

Nu op naar de volgende uitdaging, ik ben trots op jullie!

Groetjes, Willem
Met vriendelijke groet,
Willem (a.k.a. GND)

Christ
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 sep 2021, 09:19

Bericht door Christ »

Mooie 2e plaats! Al ben ik het niet helemaal eens met de jury.

Maar wat een mooi avontuur, gaaf dat jullie zo ver gekomen zijn! Gefeliciteerd!

Raymond
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2021, 08:30

Bericht door Raymond »

Alle afleveringen gezien, erg leuk om te zien, voor mezelf wel eea opgestoken, alleen jammer dat ze Märklin rials gebruikt hebben, aan de andere kant snap ik dat ook wel, minder gedoe met eventuele keerlussen door het 3-rail systeem.

Even een preek voor eigen parochie:
Hopelijk gaan er nu meer mensen voortvarend aan de slag met modeltreinen en stoppen na een tijdje omdat de tijd ontbreekt, de inspiratie verdwijnt, de kosten te hoog oplopen of om wat voor andere reden dan ook zodat er op diverse verkoopsites wat leuke goedkope spullen te scoren zijn. 😋

Wat al eerder geschreven is, wel weinig dames die met de hobby bezig zijn…. Wel leuk dat je ook een gezicht hebt bij namen die hier en op andere fora actief zijn.

@DTS weet jij of er een 2de seizoen komt? Als verliezend finalist heb je misschien iets gehoord daar over? En nee, ik ga ook daar niet aan meedoen, mijn skills zijn niks vergeleken bij de teams van dit seizoen.

Gebruikersavatar
DTS
Site Admin
Berichten: 1123
Lid geworden op: 25 jul 2021, 13:57
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door DTS »

Tnxs voor alle berichten! 8) :thumbup: :thumbup:

MAXimaal team Roze: Aflevering 6 "De Toekomst" met de Maan - Lees hier onze Blog



Of er een tweede seizoen komt weet ik niet, maar het zal me niks verbazen met al die kijkcijfers
Wie bang is om fouten te maken, zal nooit beter worden in wat die doet ;)

Domburg Train Support | DTS Modelspoor | Digitale Infodagen 2024

Plaats reactie

Terug naar “Modelbouw op TV”