Ben,
dank nogmaals voor telkens zo'n snelle reactie.
ik begrijp het nog niet helemaal om eerlijk te zijn, vooral niet dat de extra keerlusmodule maar in 1 geel spoor hoeft.
Ik denk er nu aan om de extra keerlust in het gehele rechte stuk van het onderste gele 'paradespoor' in te bouwen.
Ik laat het nog even bezinken en hoop dat dan het kwartje valt.
Fijne avond nog,
André
keerlus in schaduwstation goed getekend?
Z21, ECoS2.1, iTrain, OC32/NG, Digikeijs YaMoRC, RocoLine
-
Ben Spoorman
Helpt dit?Andre67 schreef: 05 mei 2026, 20:29
ik begrijp het nog niet helemaal om eerlijk te zijn, vooral niet dat de extra keerlusmodule maar in 1 geel spoor hoeft.
Kopie van je schaduwstation, de parallel sporen weggelaten. Toegevoegd zijn de 2 groene wissels die feitelijk in je bovenbaan liggen maar die voor de kortsluiting zorgen als je geen ompoolsectie maakt. Volg het bovenste gele spoor maar vanaf het groene wissel, door de blauwe lus en dan zie je dat je in de rode sectie moet ompolen om die kortsluiting op te lossen als je weer bij de groene wissel terug bent.

Gr, Ben.
Ben,
Als je zojuist een hele hoop muntjes hebt horen vallen, dan kan dat kloppen: er zijn ineens meerdere kwartjes gevallen
wat een goed idee om de baan 'even' simpeler te maken, ik zie de kortsluiting nu wel!
TOP dank voor je tijd!
André
Als je zojuist een hele hoop muntjes hebt horen vallen, dan kan dat kloppen: er zijn ineens meerdere kwartjes gevallen
wat een goed idee om de baan 'even' simpeler te maken, ik zie de kortsluiting nu wel!
TOP dank voor je tijd!
André
Z21, ECoS2.1, iTrain, OC32/NG, Digikeijs YaMoRC, RocoLine