Een laatste halte voor mijn modeltreinen.

Van fotografie met figuren, poppenhuis tot voertuig modelbouw en andere leuke projecten
wdevaal

Een laatste halte voor mijn modeltreinen.

Bericht door wdevaal »

Soms komt er een moment waarop je beseft dat een mooie reis zijn eindstation heeft bereikt. Voor mij is dat moment nu gekomen. Jarenlang is de modeltreinhobby een grote passie geweest. Uren van bouwen, plannen, ontwerpen en perfectioneren. Het geluid van rijdende treinen, het creëren van landschappen in het klein, de techniek achter wissels en seinen – het was ontspanning, uitdaging en creativiteit in één.

Maar interesses veranderen. Tijd krijgt een andere invulling. En nieuwe plannen vragen om ruimte, daarom heb ik besloten om te stoppen met mijn modeltreinhobby.

Dat neemt niet weg dat ik met trots en plezier terugkijk op alles wat ik heb gebouwd en gedeeld. Ik wil iedereen bedanken die interesse toonde, meedacht, vragen stelde of simpelweg genoot van het meekijken. Jullie enthousiasme en reacties maakten deze hobby extra waardevol.

Mijn website wdevaal.nl blijft bestaan, maar het modeltrein-hoofdstuk wordt hiermee afgesloten. Misschien blijft er hier en daar nog iets als herinnering zichtbaar — een digitaal spoor van een prachtige periode.

Elke treinreis eindigt in een station. En vanaf daar begint weer een nieuwe reis.

Op dit moment ben ik bezig mijn digitale N-Spoorbaan netjes af te breken. En zal ter zijne tijd hier en op mijn website alles te koop aanbieden.

Bedankt voor het meereizen.—
Met vriendelijke groet,
Willy de Vaal

Terug naar “Overige modelbouw”