iTrain

Vragen over de besturingsoftware iTrain
Nieuw onderwerp
  • Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • hoe voorkom ik variërende loksnelheid bij wisselende baanspanning
    door Andre67 »
    Reacties: 4
    Weergaves: 766
    Laatste bericht door Andre67
  • Loc keert niet tijdens het ijken
    door NSUSA »
    Reacties: 3
    Weergaves: 1006
    Laatste bericht door NSUSA
  • I train 6
    door Kunst »
    Reacties: 14
    Weergaves: 2716
    Laatste bericht door KoosLeiderdorp
  • Verkeerde wissel schakelt icm Yamorc YD8116
    door mvbeetje »
    Reacties: 2
    Weergaves: 2416
    Laatste bericht door mvbeetje
  • Tweede wissel verplichte stand indien eerste wissel in bepaalde stand
    door mvbeetje »
    Reacties: 3
    Weergaves: 6267
    Laatste bericht door DTS
  • Aansturing Lux rad reiniger 9315.7 OPGELOST
    door Rien »
    Reacties: 1
    Weergaves: 4410
    Laatste bericht door Rien
  • iTrain met MAC OS
    door tvholten »
    Reacties: 4
    Weergaves: 7004
    Laatste bericht door denobis
  • Waarom werkt dit niet / waar gaat het mis??
    door Jeroen »
    Reacties: 8
    Weergaves: 10200
    Laatste bericht door DTS
  • Melders in iTrain werken niet meer na update Marklin CS3+
    door Kolstt »
    Reacties: 10
    Weergaves: 15763
    Laatste bericht door treinenwaal
  • Speedcat-Dinamo-iTrain
    door denobis »
    Reacties: 2
    Weergaves: 2307
    Laatste bericht door denobis
  • dubbele kruiswissel perikelen
    door denobis »
    Reacties: 5
    Weergaves: 3526
    Laatste bericht door denobis
  • Nieuwe update iTrain 5.1.10
    door treinenwaal »
    Reacties: 0
    Weergaves: 3630
    Laatste bericht door treinenwaal
  • keuze voor decoder programmeren
    door gerardaerts »
    Reacties: 9
    Weergaves: 11510
    Laatste bericht door gerardaerts
  • loc rijd niet
    door hutjohan »
    Reacties: 29
    Weergaves: 32916
    Laatste bericht door Erik-B
  • er is een face book pagina
    door treinenwaal »
    Reacties: 6
    Weergaves: 8082
    Laatste bericht door Cor H
  • Bezetmelders in korte blokken
    door Heuficus »
    Reacties: 1
    Weergaves: 4187
    Laatste bericht door DTS
  • Foto's voor iTrain van Loks en Wagons
    door Ikke »
    Reacties: 4
    Weergaves: 7002
    Laatste bericht door Ikke
  • half automatisch rijden
    door Richard van Dijk »
    Reacties: 3
    Weergaves: 3054
    Laatste bericht door Hube
  • Aantal bezetmelders per blok in iTrain
    door wigge216 »
    Reacties: 6
    Weergaves: 4531
    Laatste bericht door DTS
  • iTrain actie; Trein doorsturen
    door OBBinN »
    Reacties: 9
    Weergaves: 6416
    Laatste bericht door OBBinN
  • Splits trein in iTrain
    door Heuficus »
    Reacties: 3
    Weergaves: 3316
    Laatste bericht door Heuficus
  • Ijkspoor voor iTrain
    door Belgaboy »
    Reacties: 4
    Weergaves: 6034
    Laatste bericht door Belgaboy
  • iTrain blokken
    door hutjohan »
    Reacties: 1
    Weergaves: 2653
    Laatste bericht door Marksintpancras
  • ITrain automatisch rijden
    door MarcelVries »
    Reacties: 5
    Weergaves: 8261
    Laatste bericht door MarcelVries
Nieuw onderwerp

Terug naar het forumoverzicht

Forumpermissies

Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum